Hodnocení obchodu
JR
Jan Rajtr
Spokojen
D
dh
ok
IK
Ivan Kucín
Ano jsem spokojen
S
Stanislav
Jsem spokojen
ŠR
Šmiga Radoslav
Maximálne spokojenost
DL
David Lavička
Spokojený
JV
Jiří Valenta
spokojen
VT
Věra Tůmová
rychlé dodání spokojená se zbožím
JK
Jaroslav Kratochvíl
Velmi dobrá spolupráce.
A
Andrej
vše ok
M
mirek
dobrý obchod
K
karel
Spokojenost velká.
P
Pavel
Pohoda.
AH
Alena Holečková
Jsem spokojená zboží splňuje požadavky.
M
Marcela
Obchod doporučuji. Již třetí nářadí v řadě a spokojenost.
PB
Petr Baláč
Jsem velice spokojen.
N
Nicole
Obchod mohu určitě doporučit. Až na malé jedno nedorozumění, kdy nedorazil (nebyl vygenerován) automatický e-mail o expedici a předání zásilky PPL, tudíž jsem nevěděla, že mám zásilku druhý den očekávat, vše v pořádku. Nakupuji pravidelně, vše vždy v pořádku. Doporučuji.
BG
blazena gitova
Děkuji Vám za odeslanou zásilku k naší spokojenosti.
přeji pěkný den Gitová
TG
Tomáš Gajdarus
Už si tam nic nekoupím. Příště si najdu nějakého místního prodejce, který řeší i servis. Někoho, kam nářadí k opravě lehce dovezu autem. Kupovat křoviňák přes internet byl fakt úlet a stydím se za sebe.
A
Administrator
(Administrátor)
Tak to nás mrzí, ale aby to bylo uvedeno na pravou míru. Před rokem jste u nás zakoupil elektrický křovinořez, který byl až do dnešního dne v pořádku. Dnes jste volal k nám na reklamace s tím, že máte problém se strunovou hlavou, ale že nevíte, jestli jste závadu nezpůsobil sám, což se jeví jako logické, když byl stroj rok používán a byl v pořádku. U nás na reklamacích vám byly nabídnuty dvě možné varianty. Jedna byla ta, že stroj budete reklamovat, tedy pošlete ho k nám, kde zajistíme kontrolu a vyjádření autorizovaného servisu. Druhá varianta byla, že si sám vyjasníte, zda chcete stroj reklamovat nebo pouze opravit. To jste totiž v době našeho hovoru nevěděl. Je velmi složité, vám vyhovět, když sám nevíte, co vlastně potřebujete. Každopádně děkujeme za hodnocení
S
Stanislav
Vse vporadku